Day 8 of Love…with Denise McDonald

Post navigation

 CONGRATULATIONS TO #5 STACY – Please email me at amie at amiestuart.com. Let me know which of Larissa’s books you’d like–Desire Unchained or Pleasure Unbound and which book from my Aphrodisia books.  

chris2.jpgWell folks….we have six more days of love….and 9 more authors!!! What does that mean? It means that on some days we’ll be doing two giveaways. Including today….So Up first is the lovely Denise McDonald, barfly and drinking buddy extraordinaire! Ok I’m kidding. She’s totally NOT a barfly, but she is my drinking buddy–of course for us, drinking means 3-4 times a year *blush* I know…we’re lightweights. But Denise and I met … because we both were in love with the same man*. Uh yeah, him. That’s Chris Cagle. Denise read in my bio that I was a fan, and then emailed me asking if I wanted to go see him in concert. Yes, with her. SOoooo we went! And not only did we see him in concert, we saw him at Whataburger!! Denise said, “He’s shorter than I expected.”

I said, “Who cares?” LOL

So okay….celebrity and/or musical crushes ladies? We all have them….come on, fess up! 

Today’s giveaways include an e-copy of Denise’s Second Chances and, if you don’t mind waiting, a print copy of Trading Faces.  Also…a copy of Hittin’ It from yours truly and other book goodness. Please be on the lookout later this afternoon for the second giveaway posting.

*My apologies…apparently some crap code screwed up the post!!! I’m sorry if you’re using IE because the comments couldn’t be seen.

secchances.jpg

SECOND CHANCES

Be careful what you ask for. It might come with spurs—and baggage.

After catching her boyfriend with his pants around his knees while a walking, talking cliché takes “dictation”, Suzanne Walters quits her job, quits her man, quits Texas and moves to Wyoming to find the woman she used to be. Unfortunately, her first five minutes in Paintbrush finds her facing down the town bully in the local diner—and running smack into the one thing she’s not looking for: a wet dream in cowboy boots.

Warning: Cowboys and horses and bullies OH MY! Sweet, sweet loving and a little rowdy behavior.
tf.jpg

TRADING FACES:

There are worse things than winding up dead…

With her ex-husband’s death, Elyse Cabot thinks she’s permanently off the emotional roller coaster…until he turns up posing as his twin brother—the real victim of foul play—at his funeral. Before she can get any answers out of him, he’s gone, leaving her with more questions than closure.

And a fortune in loose diamonds.

Warning, this title contains the following: Twins, explicit sex, graphic language, some rock ’em sock ’em violence, and did we mention diamonds?

———

*I couldn’t bring myself to post the arrest pic of him with this girlfriend. LOL

15 thoughts on “Day 8 of Love…with Denise McDonald

  1. Hmm celebs who make me drool. Hmm
    Well, female crush? Angelina Jolie. She is just so beautiful.
    Male? Hmm I love Colin Farrell. Mmm Bad Boys! 😀 lol

  2. hummm…guys that I think are hot…some of the focus on vampires…so like Rob Pattinson (Twilight) and Alexander Skarsgard (Eric on True Blood), oh yeah. Otherwise, David Beckham is a hottie, Bam Margera is a freak and hot, and probably Chance Crawford. That’s all that comes to mind right now…but there are more I am sure!

  3. Edward Norton…..he’s not the biggest or the buffest (unless you’ve seen American History X which is an AMAZING MOVIE!!! though brutal and sometimes hard to watch), but IMO he’s uber sexay 😀

  4. And Natasha…I have to throw in a vote for Angelina also….and Katee Sackhoff from BSG!!! O’course i Love her asskicking character!

  5. Thanks for sharing the photo of a cowboy Who doesn’t love one of those?
    My interests run to the dark and handsome ones, especilly Andy Garcia

  6. Robert Redford and Sean Connery are my ultimate crushes. Something about these 2 older men almost bring me to my knees.

  7. Susan…I agree on Tim…as long as he keeps his hat on 😀

    And kara….Denise knows who the guy from the Mentalist is but I love him too!